Sākusies kampaņa Latvijas produktu popularizēšanai
Publicēts 1. novembrī, 2011.
No šodienas, 1. novembra, Latvijā norisināsies visaptveroša kampaņa Latvijas vietējo produktu iepazīšanai, popularizēšanai un izcelšanai, tādējādi atbalstot vietējos ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kā arī Latvijas ekonomiku kopumā.

 

Kampaņas laikā paredzēts pastiprināti informēt Latvijas iedzīvotājus par precēm un pakalpojumiem, kas ir ražoti Latvijā. Uzņēmumi, kas pieteikušies dalībai informatīvajā kampaņā, iepazīstinās patērētājus ar savu produkciju, apstiprinot tās kvalitāti un izcelsmi. Galvenās aktivitātes plānotas ar mērķi veicināt vietējo uzņēmumu produkcijas atpazīstamību, kā arī informēt iedzīvotājus, ka, izvēloties Latvijas preci, ieguvējs ir ražotājs, patērētājs un Latvijas valsts kopumā.

Šobrīd Latvijas vietējiem uzņēmumiem, iespējams, vairāk nekā jebkad nepieciešams atbalsts. Un cilvēki ar prieku izvēlas vietējos produktus, ja tos atpazīst veikalu plauktos. Lai Latvijā ražoto padarītu pamanāmāku, birojs Latvijas Produkts izstrādājis preču zīmi, ar kuru marķētie produkti dod garantiju vietējai izcelsmei un kvalitātei.

Kampaņas ietvaros drīzumā tiks atvērta arī interneta vietne, kur pieejama informācija par uzņēmumiem, to produktiem, kas izvēlējušies piedalīties kampaņā. Tāpat tiks organizētas dažādas produktu degustācijas un citas akcijas, kuru ietvaros cilvēki varēs iepazīt Latvijā ražotus produktus, iepazīties ar sniegtajiem pakalpojumiem un uzzināt daudz ko jaunu.

“Šobrīd Latvijā pircēji ar lielu interesi izturas pret vietējo produkciju, taču ne vienmēr Latvijā ražoto veikalu plauktos ir viegli pamanīt, jo piedāvājums ir ļoti plašs. Nereti esam pārsteigti, kad uzzinām, ko gan visu neražo šeit pat mūsu valstī. Un kāpēc gan neizvēlēties šīs preces un pakalpojumus, ja tās ir kvalitatīvas, vajadzīgas un uzņēmumi, tās ražojot nodrošina darbu vietējiem iedzīvotājiem un maksā nodokļus valsts kasē,” jautā biroja “Latvijas Produkts” pārstāve Ieva Rozenberga.

“Esam priecīgi par šādu vietējo uzņēmumu atbalsta iniciatīvu, jo līdz šim daudz runāts par to, ka Latvijas ražotāji ir jānovērtē, taču nereti par konkrētiem darbiem aizmirsts. Piedalāmies kampaņa, jo tā ir iespēja sevi parādīt kā aktīvu un darboties gribošu uzņēmumu, kā arī iepazīstināt pircējus ar savu produktu uzskatāma un neuzbāzīgā veidā,” norāda SIA "DabaLaba" valdes priekšsēdētāja Loreta Pižika.

Informatīvo atbalstu akcijas laikā nodrošina Kurzemes Radio, Dienas Bizness, HoReCa.lv, Meži.lv, kā arī Bizness.lv, Ekonomika.lv.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: