Picērijai “Pica LuLū” piešķir preču zīmi “Latvijas Produkts”
Publicēts 2. novembrī, 2012.
Norādot uz produktu augsto kvalitāti un vietējo izcelsmi, picērijai “Pica LuLū” tiek piešķirta preču zīme “Latvijas Produkts”, ko turpmāk iespējams izmantot, lai LuLū picas varētu labāk atpazīt, novērtējot to sastāvā esošo produktu vietējo izcelsmi.

Turpmāk uz “Pica LuLū” iepakojuma būs redzama “Latvijas Produkts” simbolika. “Lielākā daļa no produktiem – milti, siers, gaļa, kurus lietojam picu gatavošanā ir ražoti Latvijā. Veicam lielu darbu kvalitatīvāko produktu atlasē un vietējie ražotāji mums var piedāvāt labāko, tādēļ uzskatam, ka ar to ir jālepojas un tas īpaši jāparāda, lai pircēji varētu vienkāršāk atrast un izvēlēties uztura lietot vietējo ražotāju produktus,” norāda “Pica LuLū” mārketinga daļas vadītāja Inese Vētra.

Galvenie „Latvijas produkts” darbības virzieni ir sabiedrības izglītošana un informēšana par paaugstinātu vietējo ražotāju konkurētspēju, apliecinātu produktu kvalitāti un ļautu patērētajiem izdarīt izvēli par labu Latvijas produktiem.

“Sabiedrība kļūst arvien informētāka un vairāk uzmanības pievērs ne tikai pārtikas labajai garšai, bet arī kvalitātei un labprātāk izvēlas produktus, kas auguši un apstrādāti tepat Latvijā. Tā ir gan vēlme atbalstīt vietējos ražotājus, gan arī pamatota pārliecība, ka mūsu platuma grādos audzētie dārzeņi, maize un citi produkti ir vērtīgāki. Tas liek arī uzņēmumiem vairāk domāt par apliecinājumiem – marķējumu – kas ļauj patērētajam šos vietējos produktus atpazīt,” atzīmē biroja “Latvijas Produkts” pārstāve Ieva Rozenberga.

No 1. novembra, Latvijā norisināsies visaptveroša kampaņa Latvijas vietējo produktu iepazīšanai, popularizēšanai un izcelšanai, tādējādi atbalstot vietējos ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kā arī Latvijas ekonomiku kopumā. Kampaņas laikā paredzēts pastiprināti informēt Latvijas iedzīvotājus par precēm un pakalpojumiem, kas ir ražoti Latvijā. Uzņēmumi, kas pieteikušies dalībai informatīvajā kampaņā, iepazīstinās patērētājus ar savu produkciju, apstiprinot tās kvalitāti un izcelsmi. Galvenās aktivitātes plānotas ar mērķi veicināt vietējo uzņēmumu produkcijas atpazīstamību, kā arī informēt iedzīvotājus, ka, izvēloties Latvijas preci, ieguvējs ir ražotājs, patērētājs un Latvijas valsts kopumā.

Ar preču zīmi “Latvijas Produkts” tiek marķēti produkti, kuru tapšanā lielākā pievienotā vērtība (vismaz 51%) radīta Latvijā, un kas atbilst kvalitātes kritērijiem.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: