Iedzīvotāji dod priekšroku Latvijā ražotiem produktiem
Publicēts 25. aprīlī, 2012.
Latvijas iedzīvotāji priekšroku dod tepat ražotiem produktiem – tiem uzticas, un tādējādi arī atbalsta vietējos uzņēmējus. To apliecina aprīlī Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) veiktā aptauja.

86% aptaujāto, izvēloties pārtiku, iegādājas Latvijā ražotus produktus, savukārt 85% aptaujāto ir apstiprinājuši, ka pievērš uzmanību tam, kas ir produktu izcelsmes jeb ražotājvalsts. Tas norāda, ka sabiedrībai ir svarīgi lietot uzturā mūsu klimata joslai atbilstošu pārtiku, tā mums ir nepieciešama, rūpējoties par savas dzīves kvalitāti, kā arī tā tiek novērtēta kā uzticības un kvalitātes garants.

Daudzviet Latvijā ārpus Rīgas robežām pilsētās un laukos darbojas uzņēmumi, kur Latvijas iedzīvotāji strādā un no vietējām izejvielām ražo augstas kvalitātes produktus. Tās ir mēbeles, rotaļlietas, plaša klāsta pārtikas produkti un audumi, apģērbi un daudz kas cits. Tās ir preces un pakalpojumi, kas cilvēkiem nepieciešami gan ikdienā, gan svētkos.

Veikalos piedāvājums ir ļoti plašs, kas nereti var sagādāt cilvēkiem grūtības ikdienā izvēlēties patiešām nepieciešamo. Birojs “Latvijas Produkts” aizvien aktīvāk informē sabiedrību par preču zīmi, kas veikalu plauktos ļauj atpazīt vietējos produktus. “Preču zīme “Latvijas Produkts” pircējiem palīdz izdarīt izvēli iepērkoties, jo noformējums un uzraksts potenciālo pircēju vedina uz patīkamām, pozitīvām asociācijām, sniedz uzticības garantu kvalitātei, kā arī atpazīstama simbolika uzreiz sniedz vajadzīgo informāciju, ļauj ietaupīt laiku, ko būtu jātērē meklējot un lasot instrukciju, kas lielākoties uz produktiem norādīta ar sīkiem burtiņiem,” atzīst biroja “Latvijas produkts” pārstāve Ieva Rozenberga.

Regulāri tiek papildināts arī “Latvijas Produkts” digitālais albums : http://www.latvijas-produkts.lv/ Jaunu dalībnieku uzņemšana notiks arī turpmāk. Interesenti tiek aicināti pieteikties pa e-pastu: info@latvijasprodukts.lv

Aptauja tika veikta no 17. – 24. aprīlim, ar interneta starpniecību aptaujājot 740 Latvijas iedzīvotājus no dažādiem reģioniem, vecumā no 18 – 66 gadiem. Šādas Omnibuss aptaujas SDTIC veic regulāri, reizi mēnesī apzinot iedzīvotāju noskaņojumu un attieksmi sabiedriski aktuālos un nozīmīgos jautājumos.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: