Eksperts: Mārketinga speciālistiem regulāri jāpaaugstina savu zināšanu līmenis
Publicēts 27. februārī, 2012.
Kā informē Praktiskās Mārketinga Akadēmijas pārstāvis Ivars Oškalns, veiksmīgai uzņēmējdarbībai nepietiek tikai ar finansiālu pamatu, ir nepieciešamas spēcīgas zināšanas mārketingā, kuras regulāri jāpilnveido. Lai sniegtu plašāku ieskatu uz mārketingu un tā pielietošanu ikdienā, „Biznesa semināri” 29.februārī rīko semināru un meistarklasi “Psiholoģija mārketingā – kreatīvs ceļš uz klientu prātiem”.

„Mārketings ir spēcīgs ierocis uzņēmējdarbības attīstībā un panākumos. Speciālistiem ir nepieciešams regulāri paaugstināt savu zināšanu līmeni, apskatīties uz dažādām lietām un jautājumiem no cita skatupunkta, uzzināt citu cilvēku viedokli, uzklausīt citus profesionāļus un lasīt. Šāda veida semināri ir lieliska iespēja kā sevi pilnveidot un to pēcāk pielietot ikdienā, uzlabojot uzņēmējdarbību un sevi parādot kā zinošu un amatam atbilstošu darbinieku,” atzīst Ivars Oškalns.

Praktiskās Mārketinga Akadēmijas pārstāvis aicina uzņēmumu pārstāvjus apmeklēt zinoša speciālista – Jāņa Rozes organizētos seminārus, jo lektors ir pieredzējis biznesa psihologs un uzņēmumu attīstības konsultants, kā arī Dr.psych. zinātniskā grāda pretendents. Tāpat lektors guvis ilgu gadu pieredzi pedagoģijā, augstākās izglītības iestādē pasniedzot tādus kursus kā – Ilgtspējīga organizācijas stratēģija, Personāla novērtēšana un motivācija, Līderība, Komandas izveide un vadība, Organizācijas kultūra, Apmācība organizācijā, Kreativitātes un inovāciju veicināšana un ieviešana organizācijā. Strādājot par lektoru RPIVA un TURĪBA ar dažādām mērķauditorijām, tostarp, ārzemju studentiem, veicot pētījumus, adaptējot personāla novērtēšanas metodikas un izveidojot savas, ļāvusi Jānim Rozem redzēt situāciju organizācijā kopumā un dažādu faktoru mijiedarbībā (stratēģijas, motivācijas, organizācijas kultūras uc.).

Jau trešdien, 29.februārī, norisināsies seminārs “Psiholoģija mārketingā – kreatīvs ceļš uz klientu prātiem”, kur izvērtēs organizācijas izdzīvošanu un attīstību, kas ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi organizācija virzās uz savu mērķi, apvienojot visus savus resursus un spēkus. Mārketinga māksla ir spēja atrast vajadzīgās atslēgas klienta prātam. Bieži uzņēmumi zaudē līdzekļus, veidojot reklāmas kampaņas – interesantas, pamācošas, bet nenodrošinot galveno – klienta vēlmi to iegādāties. Lai nokļūtu klienta prātā, ir svarīgi saprast klienta psiholoģiju – uztveres, bailes un izvēles specifiku. Šajā seminārā tiks izskatītas ne tikai teorētiskās nostādnes, bet tās tiks pielietotas arī praksē, lai izvērtētu cik spējīgs ir semināra apmeklētājs, strādājot ar klientu, un ko vajadzētu uzlabot.

Seminārs “Psiholoģija mārketingā – kreatīvs ceļš uz klientu prātiem” norisināsies 29.februārī.

Lai pieteiktos uz Jāņa Rozes vadīto semināru, sazināties pa tālruni 20355559 vai rakstīt uz e-pastu info@biznesaseminari.lv


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: