Atgriezies mārketinga ideju konkurss „Reklaminators”
Publicēts 1. decembrī, 2011.
Rīgā, 2011. gada 1.decembrī – Šogad jau otro reizi norisināsies mārketinga ideju konkurss „Reklaminators”, piedāvājot ikvienam Latvijas iedzīvotājam atrisināt 7 uzdevumus, kā popularizēt Latvijas uzņēmumus un kultūras iestādes.

 

Uzņēmumi lūdz palīdzību dažādu mārketinga aktivitāšu plāna izstrādāšanu, meklējot labākos risinājumus konkrētai situācijai. Labāko ideju autori saņems vērtīgas balvas: prakses/darba vietas uzņēmumos, ielūgumus uz dažādiem kultūras pasākumiem, iespēju reklamēties radio Ls 499 vērtībā, dāvanu kartes, enerģijas dzērienu krājumus, ceļojuma biļetes, izklaides pasākuma organizēšanu Ls 300 vērtībā u.c. Tiks piešķirtas arī organizatoru sagatavotas speciālbalvas.

Mārketinga uzdevumus izstrādājuši: Radio 101, Latvijas Nacionālais teātris, „Simple Express”, „Ar mani atkal runā kaijas”, SIA „Fantasy Park Latvia”, kinoteātris „Splendid Palace” un SIA „Party Rix”.

Ar konkursa uzdevumiem, kas izstrādāti kā nelieli nolikumi, var iepazīties mājaslapā www.ievfsp.lv un www.failiem.lv/reklaminators. Konkursa uzdevumi pēc izpildīšanas iesniedzami elektroniski www.failiem.lv/reklaminators.

 „Reklaminators” ir Rīgas Tehniskās universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes Studentu pašpārvaldes rīkots mārketinga ideju konkurss ikvienam, kas vēlas piedāvāt savas idejas uzņēmumu un kultūras iestāžu popularizēšanā. Pirmoreiz „Reklaminators” norisinājās laika posmā no 2011. gada 28.aprīļa līdz 8.jūnijam, kad tika  saņemta 141 atraktīva un inovatīva ideja 17 Latvijas uzņēmumu un Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) struktūrvienību uzdevumu risinājumiem.

Konkursu atbalsta Rīgas Tehniskās universitātes Studentu parlaments un „Failiem.lv”.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: